PRESENTACIÓ DE LA NOVA GESTIÓ DE RESIDUS A LA BISBAL D'EMPORDÀ
Novetats en el servei de recollida de residus
dissabte 27 de juny | 10:00 h
Afegir al calendari
L'Ajuntament de la Bisbal d'Empordà ha recuperat les competències en la recollida dels residus valoritzables: inici d'un nou servei de recollida de residus i la ubicació dels nous contenidors.
