La fusió del vi i la terra

Beu-te el Museu

Finalitzat
2022
dissabte 22 d’octubre | 18:00 h

Ho organitza: Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Ruta del Vi DO Empordà, Terracotta Museu i la Vinyeta

Compartir

“La fusió del vi i la terra” és una experiència que marida el vi de la DO Empordà amb la ceràmica de la Bisbal. La proposta inclou una visita al Terracotta Museu en clau de vi, una conferència sobre el conreu de la vinya en època romana i un tast de vins de La Vinyeta.

Per saber-ne més.

 
Dissabte
22
oct
Finalitzat