PRESENTACIÓ DE LA NOVA GESTIÓ DE RESIDUS A LA BISBAL D'EMPORDÀ

Novetats en el servei de recollida de residus

dijous 2 de juliol | 20:00 h
Compartir

L'Ajuntament de la Bisbal d'Empordà ha recuperat les competències en la recollida dels residus valoritzables: inici d'un nou servei i reubicació dels nous contenidors. 

Dijous
02
jul
20:00 h