Xiprer + Indivendres DJs
fiTM 2026
Organitza: Indivendres i Bankrobber
Amb el suport: Ajuntament de la Bisbal d'Empordà
El concert de presentació del fITM 2026 anirà a càrrec de Xiprer, una nova formació empordanesa que ha començat a fer les primeres passes amb una proposta fresca i genuïna. Nascut a principis de 2024, el trio es presenta amb un imaginari estretament vinculat al territori, la natura i la identitat col·lectiva. Amb un discurs carregat de simbolisme i una clara voluntat de fer créixer noves branques dins l'escena musical empordanesa, Xiprer reivindica la proximitat i la creació local. La banda es defineix com un projecte que vol "reforestar el bosc musical" i aportar noves mirades a una escena en constant transformació.
El seu concert a la plaça Major servirà per fer el tret de sortida a la 14a edició del fITM en una vetllada gratuïta i oberta a tota la ciutadania, amenitzada per Indivendres DJ’s
