Xiprer + Indivendres DJs

fiTM 2026

Gratuït
dimecres 1 de juliol | 20:00 h

Organitza: Indivendres i Bankrobber

Amb el suport: Ajuntament de la Bisbal d'Empordà

Compartir

El concert de presentació del fITM 2026 anirà a càrrec de Xiprer, una nova formació empordanesa que ha començat a fer les primeres passes amb una proposta fresca i genuïna. Nascut a principis de 2024, el trio es presenta amb un imaginari estretament vinculat al territori, la natura i la identitat col·lectiva. Amb un discurs carregat de simbolisme i una clara voluntat de fer créixer noves branques dins l'escena musical empordanesa, Xiprer reivindica la proximitat i la creació local. La banda es defineix com un projecte que vol "reforestar el bosc musical" i aportar noves mirades a una escena en constant transformació.

El seu concert a la plaça Major servirà per fer el tret de sortida a la 14a edició del fITM en una vetllada gratuïta i oberta a tota la ciutadania, amenitzada per Indivendres DJ’s 

Dimecres
01
jul
Gratuït
Activitats relacionades
La Rauxa + Sybarites + Guns PD
fiTM 2026
dc. 08.07.26 | 20:00 h
Terracotta Museu
Música
Za/Perrate + La Maria + DJ Diego Armando
fiTM 2026
dc. 15.07.26 | 20:00 h
Terracotta Museu
Música
2026
Trio Blanc i Negre
Concert de música sacra
dv. 17.07.26 | 20:00 h
Parròquia de Santa Maria (pl. Major)
Música
Mazoni + Marta Knight + PD Pubilla Hilton
fiTM 2026
dc. 22.07.26 | 20:00 h
Terracotta Museu
Música
Roy Ellis aka Mr. Symarip backed by The Bandits
fiTM 2026
dc. 29.07.26 | 20:00 h
Terracotta Museu
Música