Meet&Greet. La mobilitat sostenible en el sector de l’automoció

Organitza: Ajuntament de la Bisbal en el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat amb la col·laboració i participació dels organitzadors de la fira EXPOCASIÓ

Finalitzat
2024
dissabte 21 de setembre | 12:00 h
Compartir

Una de les novetats d’aquesta edició és el Meet&Greet que es durà a terme el dissabte 21 de setembre, a les 12 del migdia, al Teatre Mundial, coincidint amb la Setmana Europea de la Mobilitat. Comptarà amb la participació del director de ‘El Motor de Girona’, Albert Alsina, i de Llorenç Albanell, de l’empresa Audit Energia, que mantindran una conversa sobre ‘La mobilitat sostenible en el sector de l’automoció’. Aquest espai serà una gran oportunitat per aprofundir en el futur de la mobilitat, l’electrificació i la sostenibilitat en l’automoció.

Dissabte
21
set
Gratuït
Finalitzat