Parlem d'educació a la Bisbal
Mònica Pongiluppi i Neus Vila
Finalitzat
2022
dimarts 27 de juny | 19:30 h
Durada:
1 hora
Ho organitza: Àrea d'Ensenyament i les AMPA de les escoles de la Bisbal d'Empordà
El pròxim dimarts 27 de juny a les 19.30 h es portarà a terme la cinquena edició de parlem d'educació a la bisbal, aquest any comptem amb dues ponents, la Mònica Pongiluppi que ens parlarà de Sobreprotegir no és el mateix que protegir: en què consisteix la diferència?, i la Neus vila, que tractarà sobre Empoderar filles i fills a perseguir els seus somnis.
Aquesta és una activitat del pla educatiu d'entorn.
